Inte långt kvar..

Ojojoj inte långt kvar tills skolan börjar nu!
Jag har oroat mig hela sommarlovet för att jag inte känner någon på min nya skola, men vet ni ?
Sån tur som jag har så hade en från min skola kommit in också!:D Yeeees !!:D Men men det är ju ändå nervöst som faan! :/ Och det är nu jag inser på riktigt hur mkt jag kommer sakna alla:( fyy va jobbigt ! Tänk alla som man har haft på samma skola i alla sina år, å nu splittras vi alla bara? usch det är inte alls kul, vi måste ha en typ återträff igen, det här är verkligen inge roligt ;/


Imorrn har jag & älsklingen vare tillsammans i 2 år:D <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: elin lindén

Grattis till er ! :)

Kommer sakna dig jääääääättemycket nu när vi inte är på samma skola längre :((((( <3

2009-08-18 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0