Middag med älsklingen!<3

Vaknade vid 9 i morse, klev upp cykla till affären och köpte nybakt bröd och skinka, hem, åt, sminka mig och plattade håret, sen bar det av till Bollnäs, för att jag skulle på ungdomsmottagningen och få flera p-piller. Det gick jätte bra! Barnmorskan som jag hade var super gullig! Hoppas jag får henne dom andra gångerna också:)
Idag ska mamma till Sussi och äta surströmming, så då ska jag och johan passa på att grilla för oss själva:D Så vi ska ha en ensam middag tillsammans, myysigt! ;D
men vi kommer inte riktigt överrens, han vill äta grill spjut & jag vill äta karré menmen, vi ska handla nu snart så vi får väl se då:)

Skönt med sol nu också, hoppas det håller i sig..


Ojojoj, inte många dagar kvar till skolan nu !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0