Faller du så faller jag.

Dagen började med att  jag vaknade klockan 10, gick på en promenad med hundarna.. handlade & hem & åt frukost:)
Sen myste jag med johan, sen duschade jag.. somnade i mammas säng med zindra i famnen, myyys!<333
Sen plattade jag håret å hanldade mera:P haha & nu har jag nyss ätit.. känner mig seg idag.. tuuur att jag har gått ut & gått.




Oavsett vad som händer eller kommer att hända så älskar jag dig. Du är en stor del i mitt hjärta, jag förstår inte varför det blir såhär ibland. Ibland känns allt så fel. Bara felfelfelfel! Men jag vet ju att det inte är fel, det här är rätt. Du får ju mig att må som bäst. Om jag ska vara ärlig så är jag rädd. Om du läser det här så förstår du nog vem du är och vad jag menar med allt. Jag älskar dig du har betytt så enormt mycket i mitt liv, faller du så faller jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0