Onsdag.

Känns som att jag skriver rätt lite i bloggen, men det är ju inte många som kollar ändå^^ Sist va det söndag när ja skrev & nu är det helt plötsligt onsdag.
Dagen började rätt bra, klev upp klockan 10 tog ett glas vatten & gick på min morgon promenad, kom in käkade frukost skulle tvätta kläder, sen hände något sämre:(
Min hund Atlas hade käkat upp mina p- piller, jag blev as rädd, så rädd att något skulle hända honom, att han skulle dö, så mamma ringde veterinären å vi skulle komma in direkt.. Anita kom å skjutsade in oss, När vi kom in fick Atlas en spruta som skulle göra så att han kräktes och det gjorde han, han hade inte ätit något på dagen för dom är dålig på att äta direkt på morgonen, så han hade fått en ostskiva av mig, så den spydde han upp och några bröd smulor, dom hittade inte pillerna men dom hade säkert redan lösts upp, jag blev så rädd, jag grät i bilen & på veterinärstationen, men han kunde inte dö som tur va !
Det som kunde hända var något med testiklarna, ingen fara alltså, åsså lite med spermierna vilket inte gör något eftersom han inte ens är könsmogen då han bara är 5 månader gammal.
Efter ett tag fick vi åka hem, Atlas var trött eftersom att han hade fått i sig morfin (sprutan innehöll lite morfin) och så hade han ju spytt också, så han va ganska utmattad, han la sig i min famn, det luktade ju inte rosor, men det gör ingenting! Huvudsaken är att min lilla attipatti mår bra.. När vi kom hem spydde han 2 ggr & stackarn fick inte äta förrän klockan 18.00 . Nu är han iaf pigg leker och har sig, tur är väl det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh gu så söt han e :P

2009-08-22 @ 22:00:45
URL: http://brunettsannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0