söndag.

Sjukt seg dag..
Vaknade halv 6 hemma hos älsklingen, då skulle han upp för kvart över 7 skulle han till gothia med fotbolls laget.. sjukt tråkigt. Han blir där tills lördag..
Första gången på snart 2 år som vi är ifrån varandra så länge, annars har det varit max 2 dagar men nu handlar det om 6 dagar.
Aja, vi klädde på oss å låg å myste och sen åkte vi med inga-lill (hans mamma) och lämnade honom vid bussen, jag hoppade ur bilen och pussade och kramade honom, såklart så börjar jag böla...:(
Sen skjutsade Inga-lill hem mig och då grät jag i bilen, sen kom ja in och då lade jag mig bredvid mamma och grät och hundarna kom och slickade över hela mig för dom såg att något var på tok.. Och mamma tröstade.. Låg där ett tag smsa till johan, sen gick ja upp och lade mig igen.. Somna till 12.. gick ner åt frukost, sen har dagen bara segat ännu mera..
Och såhär kommer det va tills han kommer hem igen..
Hoppas på att Charlotte kommer någon dag i veckan..

Johan Larsson - jag älskar dig mest!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0