Torsdag.

Dagen började med att, ehm jag skriver ofta att dagen började med nåt ^^ haha!
Jag klev iaf upp vid 10 skulle gå på promenad men det började åska, så jag blev inne. Åt frukost sen gjorde ja inte så mkt, Anita kom så jag följde med henne hem till mormor(de bor i samma hus fast det är typ 2 hus i ett, med under och övervåning, och nej ingen lägenhet.) Först handlade jag på affären sen åkte jag dit med Atlas & Alvin! Atlas & Alvin lekte med Alice & Molly, ( Anitas hundar) Sen lagade jag tacos åt mig & mormor.
När jag kom hem så tog jag en promenad med Mattias, Zindra & Miranda, vi gick en mil.. Skönt efter:)
Så nu ska jag snart sova och prata med Johan i telefonen för i morgon ska jag & Mattias upp klockan 10 och gå samma runda igen innan frukost.
Jag har så grymt roligt med honom:)
<3333


Saknar dig johan !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0