Fredag.

Dagen började med att jag klev upp klockan 10, då drog jag på mig träningskläderna och tog med mig en vattenflaska och gick ut &gick/ jogga. Så när jag hade joggat och gått klart så gick jag till färghandeln och köpte färg, det blev turkos färg som jag ska färga en tunika och ett linne i. Efter det så blev det frukost, sen duschade jag & Nu sitter jag här och väntar på att färgningen ska bli färdig. Spännande och se hur det blir. Men jag är rädd att jag kommer ångra att jag färgade det vita linnet, men men ! får se hur det blir..
Så har iaf min dag sett ut hittills. . Nu snart så ska jag fixa håret och sminka mig och dra på mig kläder. Det blir ett par svarta leggins, röd/svart tunika eller en turkos/svart tunika. :)
Skriver kanske lite mera senare. Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0