Lördag.

Vaknade kl 10 igen -.- skulle ut & gå men orkade inte alldeles för varmt!
Så jag gick upp & kranade om älsklingen.. Men sen gick ja ner & åt frukost och sen klädde jag på mig, har den turkosa tunikan som jag färgade igår:)
Sen va ja på konsum & handlade, guud det är så grymt soligt & varmt, lite för varmt, men man ska inte klaga nu när sommaren äntligen har kommit ! Senare ska jag, mamma, johan & Inga-lill till anita (min moster) och grilla med alla dom där hemma:)
Efter de åker vi och hämtar en cykel som jag ska få av en som heter kjell! :D
Tycker så synd om mina älsklingar(hundarna) för dom bara ligger bakom soffan och underbord för det är så varmt åt dom små stackrarna, om jag hinner så tar jag med dom och badar ikväll..


Här kommer en bild på hur linnet blev iallafall:)


Kommentarer
Postat av: Caroline [Issilina]

Tack :d

2009-06-28 @ 16:21:35
URL: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0